Wil jij ook ooit wereldwijd in de belangstelling staan?

0
171

Ga dan eens lekker ‘viraal’!

Het is één van die woorden die niet iedereen meteen begrijpt, maar tegenwoordig behoort het tot de woordenschat van vlotte hippe mensen. En dus kan je maar beter doen alsof je het begrijpt, wil je geen blauwtje lopen.

Nee, dus: het woord heeft geen uitstaans met een seksuele handeling of een geslachtsziekte, maar met een virus ben je al dicht in de buurt. Als je een viral video maakt, heb je maar één ding voor ogen, nl. dat je filmpje zo snel als een virus de ronde doet.

In Nederland houdt ene Boris Lange er zich al een paar maanden mee bezig. Hij bedenkt de gekste dingen waarmee hij de sociale media in beweging zet. Je mag het rustig ‘sociale experimenten’ noemen, maar scoren doet hij er alleszins mee! Zelden of nooit komt hij grof uit de hoek. Zijn opnames zijn weldoordacht en hebben een fijn gevoel voor humor. Deze IKEA-video werd sinds maart meer dan 2,5 miljoen keer bekeken!


Omwille van dit succes en een paar andere viral video’s wordt Boris nu al ‘de viraalkoning’ genoemd in Nederland. En zowat iedereen komt aan zijn mouwen trekken: ‘Hoe doe je dit? Bedenk eens iets voor mij!’, want het is zo klaar als een klontje dat ontzettend veel mensen wel eens massaal in de belangstelling willen staan.

Hier krijg je alvast een aantal nuttige tips cadeau van Boris zelf:


Het spreekt vanzelf dat wij jou eerste viral video graag helpen verspreiden. Succes ermee!