Deze Call Center-agent zou je wel aan de lijn willen krijgen!

Jong geleerd is… jawel!

Bijgaand filmpje is écht wel grappig! Dat kinderen bijzonder goed overweg kunnen met telefoons en computers verbaast niemand nog. Ofwel beschikken zij over een aangeboren zesde zintuig dat hen automatisch door de moderne tijden loodst, ofwel hebben zij een onwaarschijnlijk observatievermogen dat hen van kindsbeen af in staat stelt ‘de grote mensen wereld’ in een mum van tijd te imiteren.

In het averechtse geval heeft iemand als ik een grondige hekel aan de jongste ICT-ontwikkelingen en alle geautomatiseerde gedoe waarmee je intussen zowat dagelijks wordt geconfronteerd. Ik erger mij rot als ik tijdens mijn werkuren en zelfs ‘s avonds van die vreselijk storende ‘verkooptelefoontjes’ ontvang, wat ik zelfs beschouw als een inbreuk op mijn privacy. In de meeste gevallen houden zij zich dan zelf ook nog schuil achter een ‘privénummer’, de etterbakjes!

[related-posts]

En als je dan zelf met oprechte bedoelingen een helpdesk of ‘call center’ nodig hebt, stuit je op de meest verfoeilijke rage, waarmee zelfs gerenommeerde firma’s je tegenwoordig de duvel aandoen: ‘Druk 1, druk 2, druk 3, enz.’. Het kost je een pak energie, geld en vooral tijd! Ik overdrijf in niets wanneer ik stel dat zulke praktijken zelfs strafbaar zouden moeten zijn! Hèhè!

Wát graag zou ik dan een vriendelijke en vooral ‘menselijke’ stem aan de lijn hebben die me op een efficiënte en zelfs kordate manier verder hielp. Vrouw of man, het maakt me niet uit, voor mijn part mag het zelfs een kind zijn! Zolang hij/zij maar van wanten weet.

Je gelooft je oren en ogen niet, maar de ‘Call Center Agent’ in bijgaand filmpje -met name Diadem’-  is pas… 4 jaar oud. Zelfs al gaat dit om een frats, waar haalt deze knaap zulke vaardigheid en routine vandaan? Ongelooflijk!

Video Call Center-oproep: