Meer begrip voor rolstoelgebruikers dankzij Wauters vs Waes

0
71

De impact van Wauters vs Waes op de sociale media.

Betrokkenheid en begrip:

Wauters vs Waes

Na elke aflevering van Wauters vs Waes wordt er volop getwitterd en gepost op Facebook.  De kijker voelt zich steeds heel betrokken bij het programma.

Dit geldt ook voor de negende aflevering, waarbij Wauters en Waes een volledige week als rolstoelgebruiker moesten doorbrengen.  Niet vanzelfsprekend, integendeel.

De uitdaging heeft alvast een heleboel kijkers beter laten nadenken over de dagelijkse problemen en ongemakken die rolstoelgebruikers ondervinden.  Dit was duidelijk te merken op de sociale media.

Enkele tweets over de aflevering:

https://twitter.com/minavangrieken/status/443139229187850240

Op Facebook:

Op Facebook werd er zelfs een volledige pagina opgericht: “Dankzij Wauters vs Waes heb ik veel meer respect voor rolstoelgebruikers”.  De community heeft ondertussen al een 12.400 fans.

GEEN REACTIES