Ben jij Proximus-klant en betaal je nog steeds huur voor een vast toestel?

0
141

Nakijken!

Er zijn klanten van Proximus die nog steeds huur betalen voor een vast telefoontoestel terwijl dat in werkelijkheid allang afbetaald is. De reden? Proximus laat dit niet aan de klant weten, waarvan verwacht wordt dat die zelf een melding maakt.

“Wij zijn geen bedrijf dat sympathiek wil zijn, wij zijn er voor de klant die van ons een sympathieke factuur krijgt waar in duidelijke bewoordingen op staat: huur van het toestel”, aldus Jan Margot van Proximus aan de VRT.

Showbizz Bart bond de kat de bel aan in het Radio 2-programma De inspecteur. Zijn moeder betaalde 42 euro per jaar voor de huur van een vast toestel, maar toen ze overschakelde naar een draagbaar toestel, moest het vast toestel niet eens meer worden ingeleverd omdat het volgens Proximus toch waardeloos was. Waardeloos, maar tot het laatste jaar van gebruik werd dus wel nog steeds 42 euro huur aangerekend op de factuur.

(lees verder op de volgende pagina wat je kan doen)

GEEN REACTIES