Straks gezonder eten door K3?

Denkt Studio 100 aan de gezondheid van hun jonge fans?

Al jaren staan de gezichten van de K3 meisjes op ongezonde etenswaren zoals chips, koekjes, ijsjes en snoep. Onlangs stuurde de Nederlandse organisatie Alliantie Stop Kindermarketing Ongezonde Voeding een open brief naar Studio 100 met een belangrijk verzoek. Daarin vroeg de Alliantie om de populariteit van K3 niet langer in te zetten voor de marketing van ongezonde voedingsmiddelen. Volgens hen is het nu het perfecte moment, aangezien de gezichten van K3 veranderd zijn en er toch nieuwe marketing moet komen.

K3 cocktail


[related-posts]

Volgens Het Laatste Nieuws gaat Studio 100 nu echt overwegen om K3 niet meer in te zetten voor de marketing van producten die slecht zijn voor de gezondheid van hun jonge fans. Gelukkig is het niet de eerste keer dat Studio 100 zoiets doet. Zo kun je bij Lidl Maya fruit en mini-groenten kopen, en verkocht Colruyt vroeger Plop-kiwi’s en tomaten. Hopelijk volgt nu K3 met het goede voorbeeld te geven.

k3 optreden